Seo Landing Page Sangat Penting Untuk Bisnes Jangka Masa Panjang

Kalau anda nak jalankan bisnes jangka masa panjang perlu titik beratkan seo dalam landing page, kerana SEO merupakan free cost marketing yang sangat powerful.




Kenapa Powerful?

Sebabnya, dengan Search Engine Optimization (SEO) dalam landing page, memudahkan orang mencari kita di carian. Kalau menjual produk atau buat servis orang akan tahu kehadiran kita melalui carian mereka.

Conversion Rate Tinggi

Menurut data, carian melalui SEO lebih tinggi convert berbanding carian daripada iklan. Dah lah percuma, convert tinggi pulak tu secara tidak langsug bisnes jangka masa panjang kita lebih lama ada dalam pasaran lebih stabil dari segi income.

Pastikan Landing Page Anda SEO

Sebab itulah, kalau nak ambil servis buat landing page pastikan landing page anda termasuk optimization SEO. Ramai yang buat servis Landing Page tidak menitikkan berat pasal seo, sebab mereka fikir untuk siapkan cepat dan client akan jalankan iklan untuk dapatkan customer.

Jika bisnes anda produk tu nak buat 1 hingga 2 bulan, tak apa tak buat seo. Kalau nak buat dan jalankan bertahun-tahun penting perlukan seo.

Atmam Studio Buat Servis Landing Page + SEO

Jadi kami di atmamstudio.com amat memberi penekanan seo dalam pembuatan landing page, tidak kira bisnes tu untuk jangka masa pendek atau jangka masa panjang, sebab kami buat dalam platform blogspot bermakna Landing Page anda akan online sampai bila-bila walaupun anda dah tak buat bisnes tu..

Yang lebih menguntungkan, jika landing page anda tersebut berada dalam page pertama carian enjin, anda boleh jual landing page tersebut kepada orang yang buat bisnes tersebut. Secara tidak langsung anda akan dapat kembali modal buat landing page.

Untuk Landing Page yang ada di page pertama, biasanya harga dijual RM1500-RM3000 1 landing page yang ada dalam page pertama dalam carian Google.

Nak dapatkan servis landing page online lifetime + optimize SEO jom dapatkan sekarang disini:-

DETAIL SERVIS LANDING PAGE

Related Post

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back to Top

Formulir Kontak

Nama

E-mel *

Mesej *

Cari Artikel