Nak Buat Landing Page Jualan Baju? Jom Tempah Sekarang!

Landing Page Jualan Baju

Ramai tanya saya kat tiktok, facebook dan twitter berminat nak buat Landing Page Jualan Baju. Saya sedikit sukar nak ambil job buat landing page jualan baju ni sebab sedikit renyah, dengan SKU yang sangat banyak..

Kalau anda ada 5 corak dan ada 5 saiz dah jadi 25 sku. banyak tu nak kena setting pada bahagian produk. Biasanya untuk pakain akan dicaj sedikit mahal daripada landing page produk biasa.

Buat Pakej

Untuk landing page jualan, biasanya akan buat pakej untuk lebih untung dan kalau buat iklan berbayar lebih berbaloi dengan margin harga daripada pakej. Bila buat pakej AOV akan lebih tinggi berbanding dengan jualan helai.

Untuk pakej, biasanya kami akan buat 3 pakej, contohnya 

Pakej 1: 1 helai = RM65
Pakej 2: 5 helai = RM200
Pakej 3: 10 helai = RM400

Dan pakej ini customer akan nampak lebih jimat dan berbaloi bila beli pakej 2 keatas. Kebanyakan orang akan beli pakej 2. Pakej 2 inilah paling ramai pembeli dan pakej 2 inilah akan jadi sasaran target untuk orang beli daripada pakej 1.

Masukkan Bonus

untuk beli pakej 2 keatas akan dapat bonus special, seperti contoh percuma cap, keychain, postage atau apa-apa souvenoir lain bagi menampakkan cutomer mesti pilih pakej 2 keatas.

Letak Kelebihan Jenama Dalam Landing Page

Biasanya kami akan minta detail daripada client tentang kelebihan jenama pakaian mereka. Dalam landing page akan akan highlight langsung kelebihan untuk customer akan rasa real seperti mereka sedang pakai pakaian tersebut walaupun hanya lihat di screen.

Testimoni

Testimoni juga akan dimasukkan untuk menampakkan pakaian anda diyakini dan boleh dipercayai selesa, berkualiti dan berbaloi untuk beli.

Harga Buat Landing Page Jualan Baju

Pada awal tulisan ini, saya ada menyatakan ada caj sedikit mahal untuk Landing Page pakaian. Tetapi berita baikknya kami di atmamstudio.com caj landing page untuk pakaian sama seperti produk lain.

iaitu anda akan dicaj sebanyak RM450 siap satu Landing Page. Tidak termasuk sistem ecommerce yang anda nak guna..

Kelebihan Landing Page Jualan Baju Dari Atmamstudio.com

Apa yang bestnya, landing page daripada atmamstudio adalah percuma hosting lifetime. Ya anda tidak perlu bayar apa-apa kos untuk hidupkan Landing Page. Anda hanya perlu langgan domain anda sendiri sahaja tahunan dalam RM40 sahaja.

Jika anda nak bangunkan perniagaan secara long term, landing page ini sangat sesuai dengan anda. tanpa bayaran hosting dan akan menjimatkan budget overhead bulanan dan tahunan anda.

Sistem Ecommerce

Kami di atmamstudio.com menggunakan sistem ecommerce daripada onpay (berbayar) atau daripada ecwid (percuma). Untuk target market malaysia biasanya kami recommend untuk guna onpay.

Jangan risau kami tidak gunakan onpay buat landingpage anda, kami gunakan sistem berbeza. Cuma onpay digunakan untuk buat terima bayaran dan uruskan order jualan sahaja.

Paling best, anda dapat jaga database customer anda semudah ABC. Boleh blast emel dan sms kepada pelanggan anda untuk promosi.

Loading Sangat Laju & Tidak Perlu Maintenance

Landing page kami tidak menggunakan wordpress, kerana penggunaan wordpress perlu maintenance setiap bulan, jika ada order banyak perlu buat setiap minggu dan semakin lama anda guna semakin perlahan landing page anda.

Berita baik, semua itu anda perlu lupa, hanya fokus untuk bawa masuk jualan sahaja. Kerana landing page bakal siap nanti loading sangat laju sampai bila-bila dan tidak perlu maintenance sampai bila-bila

Kesimpulannya

Anda jangan risau, kami sudah pengalaman lama dalam proses pembuatan landing page. Daripada wordpress, shopify, wix dan bermacam-macam lagi platform lain.

Yang paling best guna setakat ini ialah landing page dengan blogger. percuma, seo tinggi, laju, dan yang penting landing page boleh buat design sama macam guna wordpress.

Cuma sistem order je kami guna berasingan, jika anda tidak mahu sistem order tersebut, bisnes tengah jatuh dan ingin kecilkan operasi boleh tukar bila-bila masa sahaja yang murah atau yang percuma seperti checkout guna whatsapp. Jangan tukar landing page sebab landing page anda sudah berada dalam enjin carian google, aset penting bisnes anda bila ada website.

Jom apa tunggu lagi, jom buat landing page dengan atmamstudio.com sekarang. Hanya RM450 sahaja. Jika anda sudah ada landing page sebelum ini dan mahu pakai content sedia ada dalam landing page lama potongan RM100. Hanya RM350 sahaja.

Related Post

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Back to Top

Formulir Kontak

Nama

E-mel *

Mesej *

Cari Artikel